Minőségi termékek és szolgáltatások nyújtása
Nézzük át napjaink legsikeresebb márkáit. Apple, Nike, Samsung, Mercedes stb. Ha óvatosan tekintünk rájuk, akkor láthatjuk, hogy ezekben a legnagyobb közös az, hogy minőségi árut árulnak, mivel rájöttek, hogy az emberek minőségi árut szeretnének kapni, és ha kell, akkor meg is fizetik azt. Nem szeretnék reszkírozni a pénzüket olcsó termékek megvásárlására, és nem akarják többször megvásárolni a hasonló terméket, hiába olcsóbb, hosszú távon többet költenek vele a többszörös vásárlással. Tehát ha sikeres céget szeretnél irányítani és létrehozni, az első legfontosabb dolog, hogy minőségi termékeket árulj, vagy szolgáltatást nyújts, és hidd el, hogy az emberek meg fogják fizetni.
Jó ügyfélszolgálat
Ahhoz, hogy egy vállalkozás sikeres legyen, ügyfelekre van szüksége. Hosszú távon pedig főleg lojális ügyfelekre van szükség. Amikor elkezdesz dolgozni a vállalatnál, az egyik legfontosabb dolog az, hogyan törődsz az ügyfeleiddel. Mindenkivel nagyon sokat kell foglalkozni, és mindenkivel egyenlően is kell foglalkozni, mindegy, hogy mennyiért vásárol, a lényeg az, hogy visszajöjjön, és mindig mosollyal távozzon. Egyébként is ők lesznek a kalkulátorok, ami visszamutatja neked a céged állapotát, illetve az értékelésben is segítenek téged. A matek egyszerű, ha visszajárnak hozzád, és ajánlanak a saját ismerőseiknek is, akkor sok mindent jól csinálsz, ha ennek az ellenkezőjét látod, akkor át kell gondolnod a céged stratégiáját, valamint az ügyfeleiddel szemben való viselkedésedet is. Ha jól bántál velük, érezni fogod, hogy nem kell annyira reklámoznod és ismertetned magadat, mivel a lojális ügyfeleid egymásnak való ajánlásával automatikusan menni fog a cég „reklámozása”. Például nekünk minden ügyfelünk ugyanolyan fontos, mindegy, hogy a Mercedes-t bérelte vagy az Astrát. Ez a hozzáállás meg is mutatkozik az ügyfeleink visszajelzéseinél is.
Különbségtétel a terméknél vagy a szolgáltatás nyújtásánál
A legfontosabb dolog, mikor elindulsz egy piacon egy vállalkozással, hogy versenyképes terméked legyen, vagy versenyképes szolgáltatást nyújts. Azzal, hogy felajánlsz egy ugyanolyan terméket, mint a vetélytársaid, nem leszel versenyképes, mivel nem vagy ismert. De ha neked sikerül valami egyedi szolgáltatást és terméket felmutatnod, amelyre az ügyfeleknek szüksége van, az segíthet neked abban, hogy könnyen versenyképes legyél. Bármennyire is azt gondolod, hogy ez nem segíthet, hidd el, hogy nem tudsz versenyképes lenni nulla különbségtétellel. Szóval röviden, ahhoz, hogy sikeres legyél egy cégekkel, termékekkel és szolgáltatásokkal teli piacon, érdemes valami egyedit nyújtanod, különben elveszel a piacon, és semmit sem ér a sok munka, erő és energia, amelyet addig belefektettél.